parnian-logo
02192004505

نویسنده:

ساینا صفایی

دسته بندی:

نمایشگاه ها

تاریخ انتشار:

20 آذر 1402


0

حضور پرنیان گستر پرتو سنج در دومین رویداد آموزشی سازمان نظام پزشکی کشور

در تاریخ 15 الی 17 آذرماه، دومین رویداد آموزشی سازمان نظام پزشکی کشور در مرکز همایش‌های بین المللی رازی برگزار گردید. این رویداد به همت سازمان نظام پزشکی کشور با هدف ارتقای خدمات پزشکی و آموزش نوآوری‌های حوزه پزشکی، دارویی و پرستاری برگزار شد.

 

شرکت پرنیان گستر پرتو‌سنج به عنوان تنها شرکت دانش‌بنیان فعال در زمینه صادرات لیزرهای پزشکی در این رویداد حضور یافت. در این مدت، دکتر حمیدرضا رئیس‌زاده، رئیس کل نظام پزشکی کشور، دکتر محمدرضا عزیزی، مدیر آموزش همگانی سازمان نظام پزشکی کشور، و بابک شکارچی، دبیر علمی رویداد و معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی کشور از غرفه پرنیان گستر پرتو سنج بازدید نمودند.

دکتر جلال جعفری، رئیس هیئت‌مدیره پرنیان گستر پرتو سنج، درباره حضور این مجموعه در رویدادهای آموزشی سازمان نظام پزشکی اظهار نمود: 

"حضور پرنیان گستر پرتو سنج در این رویدادها فرصتی مهم برای ارتقاء شناخت و تعامل با جامعه پزشکی و حرفه‌ایان پزشکی محسوب می‌شود. این حضور نه تنها به بهبود دانش و توانمندی‌های پزشکان در ارائه خدمات به بیماران کمک می‌کند، بلکه ارتباطات حاصله می‌تواند به عنوان فرصت‌های همکاری تجاری موثر در آینده شناخته شود."

رئیس هیئت‌مدیره پرنیان در ارتباط با نقش سازمان نظام پزشکی در حوزه تجهیزات پزشکی افزود

 "سازمان نظام پزشکی کشور نقش موثری در اجرای استانداردها و مقررات، پایش و نظارت بر کیفیت، پشتیبانی از تولید داخلی، نظارت بر بازار و سایر امور مرتبط با حوزه تجهیزات پزشکی دارد. این سازمان می‌تواند با پشتیبانی از تولید داخلی تجهیزات پزشکی به چندین شکل به صنعت کمک کند، از جمله تشویق به استفاده از تجهیزات داخلی از طریق برگذاری نمایشگاه های تجهیزات پزشکی همزمان با دوره های آموزشی و برگذاری کارگاه های تخصصی.

 

نویسنده:

ساینا صفایی

دسته بندی:

نمایشگاه ها

تاریخ انتشار:

20 آذر 1402

ثبت نظر

02192004504
Dan Abramov

02192004505

info@parniangostar.com

میدان ونک - برج آسمان - طبقه اول - واحد ۱۰۰ - کد پستی 1991945343


footer_logo
enamad

میدان ونک - برج آسمان - طبقه اول - واحد ۱۰۰ - کد پستی 1991945343