parnian-logo
02192004505

نویسنده:

نویسنده پرنیان

دسته بندی:

همکاری

تاریخ انتشار:

9 تیر 1401


0

راهنمای مطالعه

به گزارش روابط عمومی، دکتر جمشید صباغ زاده قائم مقام واحد علوم وتحقیقات در این نشست تخصصی توضیحاتی در رابطه با امکانات و ظرفیت های تحقیقاتی ، آموزشی و پژوهشی این واحد دانشگاهی ارائه کرد و گفت:از همکاری شرکت دانش بنیان پرنیان گسترپرتو سنج با شرکت های دانش بنیان واحد علوم و تحقیقات استقبال می کنیم. 
وی افزود: یکی از اولویت های صد در صدی واحد علوم و تحقیقات برقراری ارتباط قوی و موثر با حوزه صنعت کشور است. بر همین اساس برنامه های بلامنازعه‌ای در مسیر احیای پروژه های دانشگاهی ، پیشبرد آن ها در جهت رفع مشکلات کشور و ارتقای نیروی انسانی موجود در دست اقدام است.
همچنین در ادامه این نشست، دکتر جلال جعفری رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان پرتو سنج به تشریح چگونگی فعالیت این شرکت پرداخت و گفت: شرکت پرنیان گستر پرتو سنج با هدف ارائه خدماتی متنوع، فراگیر و مطمئن در زمینه¬ی تجهیزات لیزر پزشکی در عرصه پزشکی، اپتیک و لیزر، فوتونیک، مکانیک، کنترل و الکترونیک فعالیت می کند.
 وی با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر 50 درصد فعالیت های لیزر پزشکی را در اختیار قرار دارد و به سرعت به سمت تبدیل شدن به یک شرکت سهامی عام هست، ادامه داد: این شرکت در حوزه پزشکی دو بخش درمان و زیبایی را دنبال می کند. امیدواریم همکاری متقابل شرکت پرنیان گستر پرتو سنج با واحد علوم و تحقیقات در حوزه های الکترونیک، بهره گیری از مجموعه های تحقیقاتی موجود و نیروی انسانی متخصص، آموزش، تجهیزات پزشکی ، مهندسی پزشکی و فنی مهندسی منجر به دستاوردهای بزرگی در مسیر تحقق اهداف دو جانبه و درک متقابلی برای گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت شود. 
در پایان این نشست، مسئولان شرکت پرنیان گستر پرتو سنج با همراهی تعدادی از مسئولان و روسای مراکز تحقیقاتی واحد علوم و تحقیقات از ظرفیت های تحقیقاتی و آموزشی این واحد دانشگاهی بازدید کردند.

نویسنده:

نویسنده پرنیان

دسته بندی:

همکاری

تاریخ انتشار:

9 تیر 1401

ثبت نظر

02192004504
Dan Abramov

02192004505

info@parniangostar.com

میدان ونک - برج آسمان - طبقه اول - واحد ۱۰۰ - کد پستی 1991945343


footer_logo
enamad

میدان ونک - برج آسمان - طبقه اول - واحد ۱۰۰ - کد پستی 1991945343